بازخورد درباره این کالا

شیره خرما سویدا – 450 گرم

0
از 0 رای

0دیدگاه

هایپر اراک
ضمانت اصالت کالا
قیمت اصلی 630,000 ریال بود.قیمت فعلی 450,000 ریال است.
بروزرسانی قیمت: 12 مهر 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

شیره خرما سویدا – 450 گرم

خرما یکی از مواد غذایی مهم است که ارزش غذایی بالایی دارد و تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را فراهم می‌کند. شیره خرما یکی از محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین شیره‌ها است که تمام خواص خرما را به صورت کاملا فشرده دارد. گروه غذایی سویدا با استفاده از خرما تازه و مرغوب با دستگاه‌های مجهز و مدرن زیر نظر متخصصان تغذیه، این شیره گران‌بها را به صورت کاملا اصولی، بدون مواد افزودنی و مواد نگهدارنده تولید و عرضه می‌کند. با خرید شیره خرما سویدا، ضمن لذت از عطم لذیذ شیره خرما شفاف و غلیظ، این شیره را با طعم شیره‌های محلی ولی کاملا بهداشتی در همه وقت سال در دسترس خواهید د اشت.

از شیره خرما سویدا برای تهیه حلوا، دسر و شیرینی می‌توانید استفاده کنید؛ همچنین مخلوط یک قاشق از شیره خرما سویدا با شیر ولرم، بهترین گزینه برای افطار در ماه مبارک رمضان است. شیره خرما سرشار از قند طبیعی است و بهترین جایگزین شکر و مربا برای ترکیب با خامه یا ارده در یک صبحانه کامل به حساب می‌آید. استفاده از شیره خرما برای شیرین کردن شیربرنج، یک ترکیب مقوی و مفید است که علاوه بر طعم عالی، مصلح مناسبی برای سردی شیر و برنج به حساب می‎‌آید.

امتیاز کاربران به:

شیره خرما سویدا – 450 گرم (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش